::KAWAN2 KITA::

JAMU SUSUK DARA IN DA HOUSE!!

April 25, 2012

::IDOP LAGI KAU GHUPER NYER??::

Assalamualaikum...

Assalamualaikummmmmmmmmmmm!!!!

Ada orang tak?????

Ade tak ni????

Ade??

Takde???

Yer...

Saya tahu.....

Blog saya dah penuh lalang... penuh sampah sarap... 

Yer...

Saya tahu...

Saya malas skang ni nak tulis blog.... Bukan takat nak type.. nak curah idea pon saya malas.. apatah lagi nak bukak blog.. prffffff!!!

Yer...

Saya tahu...

Koram sume dah tak suka masuk blog saya....

Sape lah saya kan... penulis blog yang tak glemer lansung.. konon perasan lawa la sgt... prffffttt!!!!

Yer....

Saya tahu....

Kejap saya ada... esok lusa tulat tungging terbalik lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pulak baru saya ada balik....

Yer...

Saya tahu....

Saya dah buang masa korang utk 5 saat ni... P la balik!!!!

KBAI!

No comments:

::K.A.M.I::